سامانه رسیدگی به شکایات شرکت توانیر     

شهروند گرامی؛

چنانچه از شرکت‌هایی که عهده‌دار تأمین برق هستند در خصوص نحوه ارایه خدمات‌ برق‌رسانی، نقض قوانين و مقررات، عدم انجام وظيفه و يا ضعف در ارائه خدمات شكايتي داشته و خواهان رسيدگي و احقاق حق در زمینه‌های مربوطه می‌باشید و يا از سوء جريان اداري نظير تضييع اموال عمومي، دولتي، وجود فساد و جرم و يا ديگر تخلفات اداري اطلاعاتي دارید، مي‌توانید موضوع را با رعايت نكات زير از طریق سامانه رسيدگي به شكايات شرکت توانیرثبت نمايید تا وفق مقررات به آن رسيدگي و نتیجه اعلام شود. ضمناً دريافت شكايات و اعلامات از طريق مكاتبه نیز امکان‌پذیر است.

لطفاً پیش از تنظیم و ثبت شکایت به نکات زیر توجه فرمایید:

1- برای عملکرد بهتر سامانه از مرورگرهای فایرفاکس (Firefox) یا کروم (Chrome) استفاده نمایید.

2- شکایات و یا درخواست خود را واضح و شفاف اعلام و نام مرجع مورد شکایت را ذکر نمایید. در غیر اینصورت رسیدگی به آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

3- تکمیل اطلاعات برای گزینه های ستاره‌دار الزامی است.

4- پس از ثبت متن شكايت و ديگر اطلاعات مورد نياز در سامانه، از سوي سيستم يك «شماره رهگیری» براي شما صادر مي‌شود. لطفاً در نگهداري شماره رهگیری دقت و توجه لازم مبذول فرمایید.

5- درج شماره تلفن همراه در زمان تکمیل فرم ضروری است تا ضمن ارسال شماره رهگیری از طریق پیامک، امکان اطلاع‌رسانی درخصوص مراحل مختلف رسیدگی به شکایت فراهم گردد.

6- شکایات و اعلامات می‌بایستی مستند و مدلل باشد. مدارک و مستندات لازم را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید.

7- سیستم به طور خودکار به شکایاتی که قبلا به سامانه ارسال شده است ترتیب اثر نخواهد داد، لذا از ارسال مجدد شکایت خودداری نمایید مگر اینکه موضوع شکایت متفاوت باشد.

8- مسئولیت قانونی مطالب اظهار شده بر عهده شاکی خواهد بود.