شرح خدمت : مشترک در این خدمت میتواند در صورت وارد شدن خسارت جانی یا مالی در محدوده ملک مرتبط با شناسه قبض، خسارت وارده را در سامانه ثبت نماید و پس از بررسی نتیجه به زیان دیده اعلام می گردد.
توضیح : این خدمت صرفاً ثبت خسارت می باشد و این به منزله تأیید و پرداخت خسارت نمیباشد.
مدارک لازم برای انجام خدمت :
- • کارت ملی
- • قبض برق
- • سند مالکیت یا اجاره نامه
- • فاکتورهای خسارت
- • گواهی از مراجع ذیصلاح مانند ( آتش نشانی – بیمارستانها – پزشکی قانونی و . . .)
متوسط مدت زمان ارائه خدمت : 15 روز درصورت تکمیل بودن مدارک
تعداد مراجعه حضوری : حسب مورد در خصوص فوت، نقص عضو و یا دریافت هزینههای پزشکی نیاز به مراجعه حضوری میباشد.
مراحل خدمت :
- • ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری
- • ارائه مدارک به دفتر بیمه در صورت لزوم
- • بررسی نتیجه از طریق کد پیگیری
- • ثبت اعتراض به نتیجه در صورت لزوم و یا اعلام شماره حساب جهت دریافت خسارت
- • دریافت خسارت